Re: Laickie pytanie o partycjonowanie

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 22:29:03 MET DST

Dnia 2006-04-01, *goomish* napisał(a):

> Jest i działa z wiersza poleceń (jak pisałem wcześniej - XP Prof). Nie
> sprawdzałem czy wszystkie podpolecenia działają ale pewnie wszystko co
> dotyczy niesystemowej partycji da się wykonać.

Uzupełnienie. Pomoc Windows twierdzi, że:
"Zarządzanie dyskami z wiersza polecenia. Program narzędziowy DiskPart
służy do wykonywania zadań związanych z dyskami z wiersza polecenia i
można go używać zamiast przystawki Zarządzanie dyskami. Program DiskPart
pozwala tworzyć skrypty służące do automatyzacji pewnych zadań, takich jak
tworzenie woluminów lub konwertowanie dysków na dynamiczne."

Pomoc twierdzi też, że (o ile dobrze zrozumiałem :) ) diskpart ma dwa
warianty - jeden działający tylko w Konsoli odzyskiwania, pozwalający
dodawać / usuwać partycję (diskpart /add [/delete]) i drugi - ten o którym
piszę wyżej i wcześniej.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*