Re: ?:Pakiety a bajty...?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 22:18:03 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:3tm039ix33pn.1muxa2xu5acit$.dlg@40tude.net...

> Bzdura

Odwracasz kota ogonem.

> To wynika z kontekstu wypowiedzi

Wykaż to.

> Gdyby zależało to od systemu to można by było przełączyć się z pakietów na
> bajty w prosty sposób

Unikasz wykazania tego, o co proszę. Nie wykazałeś tożsamości, lub jej
braku, miedzy tymi dwoma zdaniami.
Zamiast normalnie odpowiedzieć "zależy to od karty i normalnie się nie da",
jedno proste zdanie, Ty nie wiadomo po co rozpisujesz się, jak adwokat
pisząc obronę klienta.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,