Re: ?:Pakiety a bajty...?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 21:48:11 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1ajgf12pz20r9.1r1ixkrf1964k$.dlg@40tude.net...

> Nie. Sam sobie odpowiadasz:

Usiłujesz robić ze mnie balona.

> "Wiem, że to możliwe, bo znajomemu zrobiłem komputer i na jednej karcie ma
> pakietach, a na drugiej w bajtach."
>

> Sam więc wiesz, że nie zależy to do systemu a od karty

Wskaż mi waść, gdzie napisałem, że wiem, że zależy to od karty?
Wskaż mi zatem w bezpośrednim związku, że zdanie "Wiem, że to możliwe, bo
znajomemu zrobiłem komputer i na jednej karcie ma w pakietach, a na drugiej
w bajtach", jest tożsame ze zdaniem "nie zależy to od systemu, a od karty".
Napisałem, ze wiem, że możliwe jest ustawienie tego w jakiś sposób.. Bo jak
inaczej było na jednej karcie tak, a na innej inaczej?
Nie odpowiadaj. Już ktoś jednym zdaniem odpowiedział mi bez zbędnego
pisania, że zależy to od sterowników karty. OK, dziękuję, teraz już
rzeczywiście wiem, od czego to zależy. Poprzednio nie wiedziałem i dlatego
zapytałem.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,