Re: [IE] Jak odinstalowac w w2k IE?

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 20:47:55 MET DST

Artur Muszynski napisał(a):

> Ja bym zrobił tak:
> IE->Tools->Internet Options->Programs->Manage Add-ons->Update ActiveX
> albo po prostu wlazł na stronę i ściągnął nowy plugin.

Niestety nie znalazlem tej opcji. W zakladce 'Programy' mam tylko wybor
programow podpietych pod wywoalnia, 'Resetuj ustawienia sieci Web' i czy
IE ma sprawdzac czy jest domyslna przegladarka.
IE przeinstalwoalem dzis dwa razy, usunalem tez cache. Nie ruszalem
dotad tylko cookies i wlasnych ustawien.
System to w2k, a IE wersja 6.0.2800.1106.
Prosze o wiecej sugestii.
Maciek