upierdliwy scandisk

Autor: Moon <moonraker_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 17:41:51 MET DST

Witam,

Mam sobie windowsa XP prof.
Tak sie zlozylo, ze padl mi komputer (jakas drobna awaria pradu).
Po powrocie napiecia system wystartowal, ale powiedzial mi ze trzeba
sprawdzic spojnosc dysku. Sprawdzil, naprawil co trzeba i uruchomil system.
W nowoutworzonym katalogu foundXXX zapisal mi pliki, ktore ulegly
awarii. Partycja na dysku to NTFS.
Za drugim razem tez uruchomil sie scandisk mowiac ze dysk ten wymaga
sprawdzenia spojnosci. Sprawdzil i nic nie znalazl.

Rzecz w tym, ze on za kazdym razem teraz twierdzi ze dysk wymaga
sprawdzenia spojnosci i sprawdza go. Sprawdza i nic nie znajduje.
Jak to wylaczyc? Musze czekac chwile zanim sparawdzi mi 200G partycje
(no chyba ze w pore nacisne dowolny klawisz i przerwe sprawdzanie).

Z gory dzieki
Moon