[IE] Jak odinstalowac w w2k IE?

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 10:53:31 MET DST

Wiam,
Mam jakis problem z flashem. Po wielokrotnych instalacjach i
odinstalowaniu nie dzialaja mi niektore flashe na stronach WWW w IE. W
firefoxie jest w porzadku, w operze tez. Wiec stwierdzilem, ze powinienm
odinstalwoac IE i zainstalwoac go ponownie, ale nie wiem jak to zrobic.
W dodawaniu/ujmowaniu programow ani skladnikow systemu tego nie widze.
Przy okazji wszedlem na microsoft update i zainstalowalem wszystkie
aktualne dodatki, ale to tez niczego nie naprawilo.
Prosze o pomoc (*jak odinstalowac IE*)
Pozdrawiam
Maciek