Re: lista zainstalowanych programow

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 23:24:33 MET DST

** Marcin wrote:

> W mojej firmie potrzebuje zrobić na kazdym komputerze liste
> zainstalowanego oprogramowania (w formie pliku gotowego do
> wydrukowania)

Po pierwsze to zdefiniuj co to jest zainstalowany program? Czy
zainstalowany program to coś co sie wyświetla na liście "Dodaj/usuń"?
Czy np. jak wypakuję zip z programem do mojego katalogu domowego to
jest to zainstalowany program czy nie?

> Czy znacie jakies programy, ktore ulatwily by takie zadanie?

AIDA32/Everest (tak to się chyba nazywa teraz). Poza tym na SF.net
znajdziesz jeszcze zestaw skryptów WSH ciągnących te listy z rejestru,
zapomniałem jak to się nazywało, ale jest coś takiego - szukaj w
kierunku "assets management/report".