Re: Błąd podczas instalacji Win NT 4.0

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 19:50:04 MET DST

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e0gdmf$f3g$1@news.dialog.net.pl...
> partycjam usi byc w FAT albo NTFS - zdejmij jedna juz istniejaca i zaloz
> NTFS i tam instaluj NT albo skonwertuj jakims narzedziem FAT32 do NTFS
> ale w wersji obslugiwanej przez NT4

Czyli tej najwcześniejszej, o majmniejszym numerze.

> Napewno powerquest ma takie narzedzia - dzialajace bo sprawdzone - moze
> bedzie tez cos niekomercyjnego w sieci.

Proponuję poszukać narzędzia z pakietu Cichy Boot Disk - znajdujący się tam
PMagic spokojnie obrobi co trzeba.
Jedna tylko sprawa, zdecydowanie namawiam, aby partycja systemowa w całości
znajdowała się w pierwszych 8 GB dysku, także po nałożeniu wszystkich
poprawek, ServicePack 6a oczywiście obowiązkowy.
W przeciwnym razie, gdy powyżej 8GB fizycznych dysku znajdzie sie jakiś plik
systemowy, NT4 niemal na pewno się nioe uruchomi, bo jak się uruchomi, to
obsłuży każdą partycję NTFS., z servicepackiem również tę z W2k i XP, choć
na niej, tak jak na FAT32, nie zrobi CHKDSK... (tak miałem).

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,