Re: Restart komputera

Autor: wd40 <wd40_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 14:57:58 MET DST

> Skoro "oczywiście", to znaczy że nie jesteś administratorem tamtego
> komputera. Idź na spacer zamiast robić kolegom psikusy ;-).

No niekoniecznie. Na komputerze jest zainstalowane oprogramowanie, które co
jakiś czas (losowy) się wiesza. Nie chce mi się biegać kilkaset metrów żeby
restartować kompa.

ps. Koledzy wiedzą komu udostępniają tak ważny element jak dysk systemowy.
Stąd identyfikacja "żartownisia" byłaby bardzo łatwa.
A Ty masz włączony telnet na swoim kompie, jeżeli jest on z systemem M$?
Podaj IP ;)