Re: Szukam codeca ACM dla OGG Vorbis obsługującego 16kHz

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 11:43:07 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):
> W dniu Fri, 31 Mar 2006 11:27:06 +0200, osoba określana zwykle jako
> Tomasz Pyra pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>

> Obejrzyj wątek
> http://lists.xiph.org/pipermail/vorbis/2004-April/012421.html

Już też go widziałem - linki do kodu źródłowego prowadzą do errorów 404.
Ale dzięki Tobie zajrzałem tam jeszcze raz i zobaczyłem że link który
tam ktoś umieścił
http://svn.xiph.org/tags/vorbisasm_20020708/
po prostu zawiera literówkę :)

przez http://svn.xiph.org/tags/ wszedłem do poprawnego katalogu i jest