Re: Szukam codeca ACM dla OGG Vorbis obsługującego 16kHz

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Fri 31 Mar 2006 - 11:27:06 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):
> W dniu Fri, 31 Mar 2006 11:17:15 +0200, osoba określana zwykle jako
> Tomasz Pyra pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> Wyłożyłem ten, który dziś ściągnąłem na
> http://epsilon.eu.org/cd/vorbis_ogg_acm.rar
> Zobacz czy to ten sam.

Ten sam...
Tam napisali że format Ogg Vorbis obsługuje od 8kHz, a jak widać ACM nie
ma na liście wszystkich trybów obsługiwanych przez format.

Kodek wewnętrznie też na pewno potrafi zrobić kompresję z innymi
prędkościami, tylko ACM-y mają taka właściwość że tam nie ma takiego
wyboru że osobno wybiera się bitrate, osobno samplerate itp itd.
Tam wszystkie tryby zapisu są enumerowane i wybierane z listy.

Gdyby umieścić na liście wszystkie tryby pewnie by były ich setki, więc
autor kodeka umieścił jego zdaniem najpotrzebniejsze... Szkoda ze bez
16kHz. Gdybym miał kod źródłowy tego kodeka to bym sobie sam dopisał ten
16kHz. No ale nie mam...