Re: Jak za pomocą codec-a ACM zrobić MP3?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Mar 2006 - 12:56:42 MET DST

"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message
news:e0g43n$hl2$1@news.task.gda.pl...

> Po prostu wykorzystam LAME jako opcje - jak będzie dostępny to
> skorzystam z niego, jak nie będzie to wykorzystam tego od m$.
> Co do ogg to też mnie czeka, bo drugim dostępnym formatem kompresji ma
> być ogg :)

Naprawde milo zaskoczony gdy sredni bitrate jest na poziomie 70 - 80kbps
a nie ma tych dokuczliwych artefaktow jak w mp3... naprawde pod
wrazeniem milym ogg mnie pozostawil - wiem ze ukazala sie
staloprzecinkowa implementacja ogg wiec przenosne maszynki pewnie
niedlugo powinny byc wyposazane w ten dekoder...