Re: Jak za pomocą codec-a ACM zrobić MP3?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 29 Mar 2006 - 12:17:37 MET DST

W dniu Wed, 29 Mar 2006 11:55:25 +0200, osoba określana zwykle jako
Tomasz Pyra pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Microsoft dodaje do Windowsa XP codec ACM MPEG-1 który potrafi
>kompresować dźwięk z jakością do 56kbps, ale mi taka prędkość wystarczy.
>
>Wynikiem kompresji jest plik .wav zawierający skompresowane dane.
>Czy jest sposób żeby zamienić ten plik na format mp3?

Wav z kompresją mp3 od "pliku mp3" różni się praktycznie tylko
nagłówkiem. Skoro więc masz tego wava, obetnij nagłówek, dostaw własny i
już.

--
[------------------------] The  art  of  flying is to throw yourself at
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] the ground and miss.