Mirror serwera

Autor: marcin <marcin_at_invalid.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 22:09:47 MET DST

Witam,

mam pytanko. W jednej firmie ktora obsluguje mam prosty program do
fakturowania, magazynowki, ksiegowosci i kadr. Chodzi to wszystko na MS SQL.
Pelna platna wersja. Mam tam Windows SBS 2000. Klient chce aby miec cos co
by robilo mu lustro serwera. To znaczy cos 'ala klaster'. Innymi slowy, jak
padnie mu jeden komputer, to automatycznie (lub pol-automatycznie, czyli w
miare szybko przy recznej pomocy) wstaje mu serwer zapsowy ktory sobie dalej
dziala na czas naprawy glownego. Czy macie jakies pomysly jak cos takiego
zrobic. Oczywiscie prawdziwe klastry z macierza dyskowa nie wchodza w gre,
gdyz jest za drogo.
Z gory dziekuje za pomoc

Pozdrawiam
Maniek