Re: Zabic robala! Ale jak? :(

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 21:00:14 MET DST

Użytkownik "Mariusz Wlodarczyk" <mdw2@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e0bscj$oot$1@inews.gazeta.pl...

> Mam SP2, a aktualizacje wyłączone. Myślisz, że jest sens włączyć te
> aktualizacje jeżeli się ma [cenzura antypiracka wycięła ten
> tekst]? ;) Poza tym chodząc po listach dyskusyjnych tyle się

Na razie nie słyszałem jeszcze, żeby komuś Windows przestało działać po
wejściu na WU. Owszem, instaluje się jakaś poprawka (dopiero za Twoją
zgodą zresztą), która przypomina potem o konieczności wykupienia
licencji, i... tyle.

> słyszy, że po jakiejś tam kolejnej aktualizacji komuś coś
> przestało działać... Ufffff...

Czy ja wiem? Takich przypadków jest naprawdę niewiele i widać je chyba
głównie na listach dyskusyjnych ;-). A korzyści z uaktualniania systemu
są naprawdę niemałe - w międzyczasie wykryto kilka poważnych dziur w
systemie, które niezałatane mogły doprowadzić do obecnych Twoich
problemów. Poza tym legalność daje jeszcze inne profity, jak np. bardzo
dobry program antyspyware'owy Windows Defender który można za darmo
pobrać ze strony Microsoftu, czy też różne inne usługi łącznie z
programem antywirusowym, których przegląd i porównanie znajdziesz np.
tutaj:
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/about/productcomparisons.mspx .
Może kiedyś sam dojrzejesz do myśli, że tych kilka stówek za wlasny
system to wcale nie aż tak drogo :-P. BTW poprawka o której wspominałem
umożliwia legalizację Twojej kopii Windows bez konieczności jej
przeinstalowywania - nie musisz właściwie nic robić, tylko wpłacasz
kaskę jak za OEM i otrzymujesz licencję.... więcej info znajdziesz
tutaj: http://dobreprogramy.com/index.php?dz=15&n=3516

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/