Pulpit zdalny

Autor: sumar <invalid_at_invalid.invalid>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 19:03:20 MET DST

Mogę za pomocą pulpitu zdalnego wejść na konto aktywne lokalnie?
Obecnie logując się zdalnie uruchamiana jest nowa sesja. Ikony
na pulpicie są te same, ale programów uruchomionych lokalnie nie
ma, a o to mi właśnie chodzi. Znam możliwości programów VNC, Remote
Administrator, ale w pierwszej kolejności chcę się dowiedzieć, czy
jest to wykonalne z zastosowaniem narzędzi dostępnych w systemie.