probelm z instalacja urzadzenia w Windows 2003

Autor: gresiek <gresiek_at_eddf.poczta.fm.eddf>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 15:33:56 MET DST

hej,
mam problem, chcialbym zainstalowac karte TV (zewnetrzna USB) pod winda 2003
ale niestety, program instalacyjny sprawdza ze to nie winda xp i przerywa
instalacje. jestem na 99% pewien ze wszystko by dzialalo ok, no wlasnie
tylko ze sie nie chce zainstalowac... :-( producent nie udostepnia
instalatora pod winde 2003 i jestem w kropce :-(
stad moje pytanie, czy istnieje jakis soft, ktory potrafi oszukac
instalatora i "powiedziec" mu, ze oto wlasnie zostal uruchominoy pod
windowsem xp a nie 2003? troche pogooglowalem ale nic konkretnego nie
znalazlem :-(
pozdrawiam i dziekuje za rady,
gresiek

p.s. sterownik karty tv daje sie zainstalowac recznie ale to nie
wystarcza... :-(