Re: VIA->nForce

Autor: Marcin <gencio_cutthis_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 08:44:34 MET DST

Użytkownik "Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> napisał w
wiadomości news:e0ajoc$cu7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hej
> Zmienilem plyte glowna z procesorem (Athlon 1700 -> Sempron 2600 64).
> Pierwsza plyta byla na VIA (Asus a7v600x), ta nowa jest na nForce3
> (Gigabate K8NS).
> Oczywiscie Windows 2000 sie wykrzaczyl podczas wstawania (inaccesible boot
> device). Oczywiscie z dyskiem wszystko ok, wiec zgaduje iz problem ze
> sterownikami.
> Jak zmusic w2k do wykrywania sprzetu od nowa? naprawianie nic nie dalo, z
> konsoli nie bardzo wiem co mam zrobic a reinstalacja mi sie nie usmiecha
> gdyz strace wszystkie zainstalowane programy
> [...]

Witam,

Podejrzewam, że stary system nie ma sterowników do kontrolera i przy starcie
Ci się wywala.
Nie wiem czy pomoże (sam nie próbowalem), ale ponoć można podłaczyc system
do starej płyty, zainstalowac sterowniki do nowej, przekładka.
Recovery console, FIXMBR i jeszcze FIXBOOT (??) - tego ostatniego nie
pamiętam.
Ewentulanie można spróbować F6 podczas reinstalacji systemu podać dyskietkę
ze sterami do kontrolera i spróbować naprawić instalację.

Pzdr,
Marcin