Re: Excel - korespondencja seryjna

Autor: AdamS <adam_at_ciach_ciach.webpark.pl>
Data: Tue 28 Mar 2006 - 08:13:59 MET DST

MM wrote:

> Witam
> Muszę zrobić korespondencję seryją w excelu.
> Mam bardzo skomplikowaną tabelkę, która po przeniesieniu do Worda nie nadaje
> się do niczego - rozjeżdża się kompletnie.
> W excelu nie ma modułu korespondencji seryjnej, czy ma ktoś może pomysł jak
> wybrnąć z tego problemu?
> Pozdrawiam
> Michał

Nie wiem jakiego worda używasz ale u mnie (word 2002) przy założeniu
takiej samej szerokości strony w obu aplikacjach tabele kopiują się
bez problemu nawet bardzo skomplikowane

Tak na marginesie to wypadałoby sie najpierw zastanowić jakiego
narzędzia urzyć aby osiągnąć zamierzony cel.

--
Pozdrawiam AdamS