Re: Domena, konta uzytkownikow na serwerze a nie lokalnie

Autor: dajrekt <dajrekt_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 22:14:47 MET DST

1. Pewnie ze nie jest to rozwiazanie idealne ALE jesli sie dba o to
zeby sie w ogole wylogowywal i nie robil twardego restartu pc-ta to tez
nie ma problemu. Tak naprawde sam user niewiele zmienia i nawet jesli
wyloguje sie najpierw z jednego komutera a potem z drugiego to raczej
nic sie nic nie stanie (co najwyzej ikonka bedzie w innym miejsu :>).

2. Masz racje. Dlatego zeby dzialaly dobrze trzeba stosowac jakies
standardy. Np gg tylko w c:\gg. Uzytkownik nie ma uprawnien do zmiany
rozdzielczosci ;>

3. Nic dodac nic ujac :)

To czy profile mobilne sie spradza zalezy od srodowiska w jakim sie
pracuje. Ja pracuje z mobilnymi i ciezko by mi bylo bez nich. Zreszta
oba rozwiazania maja swoje wady i zalety jak czesto bywa :>