Re: synchronizacja czasu

Autor: maly <maly111222_at_mewy.net>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 21:41:39 MET DST

Pawel Tanski napisał(a):

> A możesz powiedzieć, dlaczego potrzebujesz synchronizacji
> *raz dziennie, po uruchomieniu komputera*?
> Niby w czym jest ona lepsza od stałej synchronizacji?

nie mowie ze jest lepsza ale potrzebuje jej zaraz po starcie komputera
(glownie chodzi o padajace baterie) i w zupelnosci wystarczy mi tylko
raz dziennie. moglbym co prawda zrobic synchronizacje powiedzmy co 1min
ale czy nie ma innego sposobu?

> Dla upewnienia się zapytam,
> te komputery są połączone jakąś siecią? (netem) :)

oczywiscie ze sa polaczone - napisalem w skrocie i tylko dlatego zeby
nikt nie mial watpliwosci i nie probowal udzielac rad w stylu
zsynchronizuj sobie czas z zegarem atomowym Gdziestam:)