Przenoszenie Domeny

Autor: Marcin <gencio_cutthis_at_o2.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 20:59:57 MET DST

Witam,

Szukałem, pytałem (ale chyba zawsze nie tych co trzeba).
Otóż w firmie jest SBS 2K, serwer stoi już kilka latek, więc wiadomo, że
trochę usług ma, użytkowików też, a śmieci jeszcze więcej, co najważniejsze
serwer jest pierwszym (głównym czy jak tam zwał) kontrolerem domeny.
Ponieważ sprzęt się troszkę zestarzał, przyszedł czas aby zastąpić go czymś
nowszym. Przy okazji chciałbym zrobić to w miarę bezboleśnie, tzn. przenieść
AD, Exchange ze skrzynkami, itp. Oczywiście system pozostaje ten sam (tzn.
SBS 2000). Teraz problem:
Ponieważ w jednej domenie nie można postawić dwóch SBS'ów, trzeba troszkę
kombinować aby to poprzenosić... No i oczywisćie pytanie: Czy ktoś z
szanownych grupowiczów się czymś takim bawił? Czy ktoś może poratować
jakimiś linkami do zasobów? Szukałem na technecie (ale znalazłem tylko
migrację SBS2K na SBS2K3), męczyłem google'a ale ze skutkiem mizernym (jeden
artykuł, w którym co kolwiek było napisane). Zalazłem stronę gdzie sprzedają
solucję jak to zrobić ale na 120 $ :( (paskudni kapitaliści ;) ).
Liczę na pomoc lub choćby sugestie.

Pzdr,
Marcin