Re: zakladanie kont w AD i automatyczne tworzenie HOME'a

Autor: Glikogen <maci_at_usun.k.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 12:06:38 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:e08ak7$3ps$1@inews.gazeta.pl...

> Jezeli tworzysz konta uzytkownikow przez interfejs konsoli ADU&C to z tego
> co wiem a raczej nic sie nie zmienilo, jak podasz sciezke do folderu
> domowego to sie on zalozy automagicznie.

Zgadza sie ale zalezy mi na takim rozwiazaniu aby tej sciezki nie trzeba
bylo podawac.
Przypuscmy ze mam 500 uzytkownikow i wszyscy maja identyczna sciezke do HOME
roznica sie tylko koncowa nazwa foldera (ktora jest taka jak ich login), np.
\\server\akowalski
\\server\znowak
itd
chcialbym aby przy zakladaniu kont od razu (ew po pierwszym zalogowaniu)
tworzony byl homedir kazdego uzytkownika, zeby nie trzeba bylo przeklikiwac
kazdego z osobna.

Glikogen