problem z Koszem w Windows XP

Autor: Falco Foxburr <_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 10:19:39 MET DST

Witam

Mam następujący problem z koszem w Windows XP. Mam pusty kosz systemowy.
Po wrzuceniu do niego plików ikona kosza zmienia się na zapełnioną - do
tej pory jest wszystko ok - pliki są w koszu. Kiedy kliknę dwukrotnie na
kosz otwiera się okienko z jego zawartością - są w nim pokazane te pliki
które wrzuciłem do kosza, ale po ok 1sek kosz automatycznie się opróżnia
- dosłownie widać jak pliki po kolei znikają z kosza bezpowrotnie.

Czy ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać?

--
Falco Foxburr
jakubynku[WYTNIJTO]@poczta.onet.pl