Re: Nie mam litery "ć" [Prośba o pomoc]

Autor: JerzyP <jmppup_at_USUNpoczta.onetUSUN.pl.invalid>
Data: Mon 27 Mar 2006 - 01:26:43 MET DST

JerzyP wrote:

> Dziwne. Ja mam kartę grafiki Radeon 9600 i sterownik 6.14.10. Problem
> występuje nadal.

Gwoli wyjaśnienia: Problem jest niezależny od sterownika, bo skróty
klawiaturowe z nieszczęsnym Alt-C podpięte są pod ATI Catalyst Control
Center, a nie pod sterownik. CLI.EXE uruchamia agenta tegoż ATI CCC i można
go spokojnie usunąć - ginie w ten sposób jedynie możliwość wywoływania
Centrum z paska zadań.

--
JerzyP