Re: tunelowanie portu miedzy dwoma windowsami XP

Autor: Artek W. <luke_at_abdo.com.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 13:45:20 MET

Michal Kawecki napisał(a):
> Użytkownik "Artek W." <luke@abdo.com.pl> napisał w wiadomości

> Przeczytałeś uważnie post źródłowy?
> "Jednym z nich jest komputer za zapora ogniowa i nie ma z tej stromy
> mozliwosci forwardowania portu."
hmm rozumiem, że ma tam wycięty ruch _wychodzący_ cały ?
mało precyzyjnie wyraził się pytający. pewnie stąd zamieszanie.

dla tunelu ssh potrzeba przecież tylko dojścia do zdalnej maszyny. cały
ruch potem leci przez jeden port... ten, na który łączy się maszyna "za
zaporÄ…"

--
Artek
"com" w adresie jest zbędne..