No wez wyloguj mnie bo jeste bezczynny

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 08:41:25 MET

Witam

Najpierw probowalem podpiac shutdown -l do wpisu rejestru, ktory odpowiedzialny
jest za wygaszacz ekranu.. nic z tego.. xp wyrzuca mnie do ekranu logowania, a
uzytkownik jest nadal zalogowany.. poddalem sie..

pozniej przyszlo mi na mysl, zeby dodac zaplanowane zadanie.. wiec dodalem,
ustawilem ze po czasie bezycznoosci.. zaznaczylem, ze user musi byc zalogowany i
wpisalem zamiast aministratora jego nazwe.. hehe zadanie startuje jak ruszam
myszka, rozwalilo mnie to kompletnie.. pokombinowalem tez z czasami na zakladke
Ustawienia.. ale udalo mi sie tylko zrobic, ze po kilku sekundach jak przestaje
ruszac myszka nastepuje wylogowanie.. niezle.. a ma czekac 10min

Czy w windowsie nie mozna zrobic tak pozytecznej rzeczy jakos sensownie??

Pozdrawiam
Artur