Re: Udostępniona drukarka i czarno-bialy wydruk

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 08:27:05 MET

lol napisał(a):
> Witam!
> Otoz w sieci jest kilka komputerow. Na jednim z nich jest udostepniona
> drukarka (nie wiem na jakim systemie, prawdopodnie winxp lub win98) i
> kiedy drukuje z innego komputera (win98) to otrzymuje czarno-bialy
> wydruk. Natomiast jesli drukuje z tego komputera, na ktorym
> zainstalowana jest drukarka wszystko dziala jak nalezy. Co moze byc
> przyczyna? Przepraszam za niedokladne informacje, ale to nie chodzi o
> mnie, a o znajomego :)
dziwne, niemniej to na pewno wina sterownika, jesli jest taka systuacja
ze sa rozne systemy to pomimo tego ze chodzi o ta sama drukarke to
sterowniki sa inne (bo inaczej sie nalezy donosic do drukarki w Win98 a
inaczej w WinXP), nalezy teoretycznie przeinstaloac sterownik na kompie
gdzie masz problemy, najlepiej na oryginalny od producenta. Niemniej
przede wszystkim kwestia jest taka, ze ustawienia nie sa wspolne, a
osobne dla tych kompow (co wlaczysz na 1 niee jest na 2), czyli
najprawodpodobniej w e wlasciwosciach drukarki (czyli sterownika) koles
zapewne na 1 kompie wlaczyl sobie drukowanie w czarno-bialym.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)