Hasło administratora w W2K

Autor: Paweł Kośmicki <_at_>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 16:22:17 MET

Mam następujący problem: komp poinformował jakiś czas temu, że hasło
administratora niedługo wygasa (czy jakoś tak - nie widziałem tego
komunikatu osobiście) i mój kolega ustawił nowe. A przy następnym
resecie dwa dni później system nie chciał wstać, tzn. nie pozwalał się
zalogować. Ani pod starym hasłem, ani pod nowym (o ile kolega dobrze je
zapamiętał).

Aktualnie dysk mam przepięty do innego komputera i pełen dostęp do
plików - i chciałbym wydobyć stare lub ustawić nowe hasło, żeby móc dysk
przepiąć spowrotem. Jak to zrobić?

--
Chroń oczy przed olśnieniem
Paweł Kośmicki