Pytanie o plik wymiany (swap) oraz o folder "Documents and Settings

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 22:06:40 MET

Witam,

Zrezygnowałem z automatycznego zarządzania pamięcia wirtualną przez WinXP i
ustawiłem: 400 MB [rozmiar początkowy] - 1992 MB [rozmiar max = wielkości
partycji].
Dlaczego zatem Menadżer zadań, w obszarze "Pamięć zadeklarowana", w pozycji
"Limit" pokazuje tylko 1 356 532 KB (1324 MB), a gdzie zapodziała się reszta?
Intryguje także, że po całkowitym wyłączeniu pamięci wirtualnej, wartość w
polu "Limit" to nie 0 tylko 946936 KB. Skąd taka wartośc i dlaczego akurat
tyle?

Mam 2 x 512 RAM-u. Podział dysku na partycje mam taki (uszeregowany w
kolejności fizycznie zajmowanej przestrzeni):
1. G - 1992 MB FAT16 - SwapFile
2. C - 8000 MB NFTS - System
3. D - NFTS Aplikacje
4. E - NFTS Multimedia
5. F - CD-ROM

Jeszcze jedna kwestia. Czy przenosiliście katalog "Documents and Settings" z
partycji systemowej na inną (kolejną)?
Chcę to zrobić przy najblizszym formacie dysku, bo po co partycja systemowa ma
się niepotrzebnie fragmentować, a przy okazji tak byłoby bezpieczniej i
wygodniej.
Czy znacie jakąś metodę/program, którym można bezpiecznie taką operację
przeprowadzić?

Pozdr.,
Palmer