Re: jak postawic system na nogi (z "backupu")?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 17:36:01 MET

Konrad Kosmowski wrote:

> Możesz spróbować zamiast kopiowania na poziomie plików wykonać kopię
> partycji. Pewnie Norton Ghost to potrafi. Ja polecę partimage na jakimś
> livecd (np. Linux Rescue CD). Musisz zrobić tak:

No wlasnie wolalbym na poziomie plikow.

Znalazlem taka fajna strone:

http://blogs.msdn.com/adioltean/archive/2005/01/20/357836.aspx

http://blogs.msdn.com/adioltean/archive/2005/01/05/346793.aspx

W skrocie - jednak mozna skopiowac otwarty plik w latwy sposob (tak a
propos mojego watku kiedys na ten temat) :)

CreateShadow.cmd C: X:

I mamy podmontowane C: jako X:, mozemy czytac wszystkie pliki (tylko pod
win2003). :)

Tak wiec robie sobie backup przez siec na inna maszyne (z zachowniem
uprawnien), stad ta zagwostka, jak postawic taka maszyne na nogi.

--
Tomasz Chmielewski