Hardware Malfunction Error (WinXp i Win2000Pro)

Autor: Petka <darken_sky_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 13:40:33 MET

Witam.

Problem taki jak w temacie. Podczas korzystania z Win2000Pro , lub WinXp -
jakiegokolwiek (z tego co zauważułem od millenium w górę) uzyskuję w
losowych momentach komunikat : ***Hardware Malfunction Error *** The system
has halted, please contact system vendor for support.

Nie wiem czym jest spowodowane takie zachowanie systemu, jakoże w windowsach
9x i milenium on nie występował i wszystko chodziło tak jak należy.
Pomyślałem, że potestuję RAM/Hardware. RAM raczej nic nie wskazuje na
jakiekolwiek błędy , a po żonglowaniu kościami pamięci wciąż było to samo.
Sterowniki mam raczej up-to-dated, bo sciągałem wszystkie najnowsze do
sprzętu który posiadam, nawet bios update-nąłem do najnowszego , czyli tego
z 2000 (sic!) roku.

Moja konfiguracja :
płyta: Abit BX 133 RAID
grafika: GeForce 4 MX SE
3 kości pamięci po 128 Mb Ramu
dysk : 80 Gb western digital (bez błędów) - dysk wymieniłem na nowy.

Ktoś może coś zasugerować?
Gdzie szukać przyczyny?