Windows 2003 serwer - zaginiony moduł wyszukiwania plików

Autor: Ozz <basiltherat_at_p.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 12:50:53 MET

Witam

Na świeżo zainstalowanym Windows 2003 SRV z sp1 wyparował mi moduł
wyszukiwania (F3 = puste okno wyszukiwania) - system twierdzi, że być
może trzeba go doinstalować w płytki systemowej <rotfl - ciekawe jaki to
komponent>. Niestety na serwerze instalowanych było kilka rzeczy przez
inną osobę /java, klient oracle itp/, ale nie podejrzewam wpływu
zewnętrzego oprogramowania akurat na tą funkcjonalność systemu.
Czy jestem odosobniony ze swoim problemem ;)?

Ozz