Re: Adres na interfejsie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 11:13:59 MET

W dniu Wed, 22 Mar 2006 09:40:57 +0100, osoba określana zwykle jako
Radosław Sokół pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Musiałeś go kiedyś dodać by loopback działał mimo braku
>medium transmisyjnego. Np. do udostępniania własnej
>drukarki. Sam się nie dodaje ;)

No właśnie jestem na sto procent przekonany, że sam, temi rencami, nie
wpisywałem w rejestr takiego potworka (raczej bym wtedy pamiętał, żeby to
wyłączyć). Zastanawiam się czy jakieś magiczne oprogramowanie nie mogło
mi tego zmienić (tylko jakie? - vmware? ethereal? procurve manager?, że
tak na szybko to co związane z siecią wypiszę).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb BUTT.COM IS NOT MY E-MAIL ADDRESS(Bart Simp-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' son on chalkboard in episode 5F19)