Re: [OT] Ostrzeżenie! it-faq ma link do stronki podrzucajacej trojana

Autor: DaT <dat-berdyczow_at_uni.lodz.pl>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 09:44:16 MET

> Hm, byłem przekonany, że prenumeratorzy dostali jakieś dodatkowe numery.

Fige z makiem :P Pozostaje jeszcze droga sądowa, myśle że bez problemu
jest do uzyskania nakaz zapłaty w trybie nakazowym (ewidentne nie
wykonanie umowy - druki do pobrania w lokalnych sądach rejonowych) i
jeszcze dziadoki zapłacą odsetki i koszty sądowe. Rozumiem, że może sie
zdarzyć że biznes nie wypala, ale wtedy trzeba albo oddać ludziom kaskę
albo zaproponować zadośćuczynienie.

Co do wiadomości na stonce it-faq: to nie wyczaiłem twoich intencji i w
miejscu linka spodziewałem sie dalszego opisu dziury w IE, a nie
przykładu działania ;), ale we wcześniejszym poscie zostało to juz
wyjaśnione. A ze ostatnio coraz częściej zdarza sie trafic na strony
podrzucające jakieś wynalazki, więc zareagowałem jak powyżej.
FF bez trudu wyświetla ta stronę - fajna laska :)

--
Pozdrawiam,
DaT