Re: Partycje na notebook'u

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Wed 22 Mar 2006 - 00:42:57 MET

MarekP <niedam@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Mam taki dziwny problem na innym laptopie. po wgraniu systemu i sp2 nie
> moge aktywowac systemu - strona aktywacyjna stwierdza zly nr.
> Tak wiec roznie to moze byc....
> Pozostaje aktywacja przez telefon.
>
> pozdrowienia
> MarekP

Pytalem czysto teoretycznie. Mam na mysli zastapienie wersji dolaczonego
systemu, a dokladniej nosnika na inny ktory posiadam. Niestety ale mam XP
Pro z SP1 a z notebookiem dostarczony byl z SP2. Zobaczymy czy pojdzie, jak
nie to czytalem gdzies, musze odgrzebac, mozliwosc stworzenia samemu
bootowalnej plyty z SP.
Zaraz sie biore do roboty :) przekonam sie empirycznie - nie boli, szkoda
tylko ze tyle poprawek jest do sciagania, bo bez nich to w ogole az strach
byc dluzej w sieci :)