Re: Error while creating ISO or Joliet file names! - Nero 6 dołączony do nagrywajki DVD LG

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 21:16:31 MET

Użytkownik "Tomek" <tomek_35_@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dvpm1m$9h2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Taki wyskoczył mi komunikat. Mam pytanko, jak zmusić go do akceptowania
> takich nazw plików jakie mam na HD ( skoro NTFS je łyka to znaczy że są
> ok ), albo po prostu jak najprościej je nagrać, biorąc pod uwagę że mam
pare
> tyś. plików w setkach katalogów, i trudno mi szukać co jest źle a co nie.
> Ewentualnie jakiś sensowniejszy program... Bo pamiętam że kiedyś przy
1szych
> nagrywajkach DVD program miał opcję wyłączania zgodności z ISO.
> ://////////////////////////////////////////

Nie wiem, czy dobrze przywołam z pamieci - pierwsze, poskracaj nazwy plików,
w Joliet bodajże do 64 znaków, lub zastosuj (i tu właśnie pamięć może mnie
oszukać) niezbyt kompatybilny format Romeo (miałem taki z wcześniejszą
nagrywarką i Nero i było to raczej coś innego niż ISO9660, czy jego brak),
akceptujący do chyba 128 znaków, ale za to niekompatybilny z DOSem - po
odpaleniu kompa w DOSie i wylistowaniu latalogu płyty, często było
kilka(naście nawet) identycznych nazw plików, z różnymi długościami, bo
dalsze znaki byy po prostu obcinane. Zwróc też uwagę, czy nie za bardzo
zagłębiają się katalogi, OIDP, do 6, czy 8 rzędów w głąb max.

--
LH