pytanie z gatunku najrpostszych...

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 20:46:29 MET

Chciałem zapytać o pewną tak prostą rzecz, że aż głupio mi pisać ;-) W
jaki sposób przy pomocy konsolowego polecenia copy można zrzucić do
pliku to, co przychodzi na port COM1? Wydawało mi się, że wystarczy
"copy com1 nazwa.pliku"(wcześniej oczywiście mode com cośtam) ale
najwyraźniej nie bo dostaję w efekcie plik o rozmiarze 0B :-( Najgorsze
jest to, że udało mi się to już kiedyś uruchomić(czego wynikiem jest ten
plik: http://kwormer.webpark.pl/gps.log) ale nie mogę sobie przypomnieć
jakiej składni użyłem :-/ Bardzo fajnie mi to działało bo spływające
dane do portu były stopniowo dopisywane na końcu pliku. Teraz gdy
chciałem sobie zarejestrować inną porcję danych dla porównania to jak na
złość nie działa :-(

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066