Re: Partycje na notebook'u

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 20:07:17 MET

Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(a):

> Masz tam opcje (na dole) utworzenie nowej partycji - ZTCP to "C", a jak
> nie
> to usun i zaloz ponownie ==> patrz na dolny pasek.

Z czyms takim spotkalem sie w Win XP Home SP2 jak i Win XP Pro SP1.
Teraz mam Win XP Pro OEM SP2 Multilanguage dostarczanej wraz z notebook'ami
HP.
Po zaakceptowaniu umowy licencyjney (F8) zawsze dochodzilem do mozliwosci
wyboru partycji i tak jak piszesz, z tego co pamietam, C - utworz, L -
usun. Wszystko ladnie opisane na dolnym pasku. Ale ten krok jest pomijany i
wali mi system bezposrednio na 60GB partycje...

Troche odbiegajac od tematu - czy klucz jaki mam na naklejce pod
notebook'iem (XP pro OEM SP2) przejdzie przy instalacji rowniez XP pro lecz
SP1 ?