Re: Adres na interfejsie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 16:16:53 MET

W dniu Tue, 21 Mar 2006 14:34:58 +0100, osoba określana zwykle jako
Kuba Panas pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>może pomoże ustawienie na serwerze DHCP skrócenia dzierżawy. Tak na 2h.
>Zwiększy to ruch w sieci (co 2h wszyscy będą odświeżali IP), ale
>interfejs nie bedzie próbował używać tego IP po powrocie do domu.

Niby jest to jakieś rozwiązanie. Ale wolałbym uniknąć skracania
dzierżawy. Mam ten czas na dość długi ustawiony i nie bez powodu.

--
  Kruk@ -\                   | Error  accessing /dev/brain - device not mo-
          }-> epsilon.eu.org | unted