Poratujcie mnie grzesznego...

Autor: Moran <TheBeel_at_poczta.fm>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 15:04:46 MET

zostalem wywalony z pl.comp.bazy-danych, wiec opozwalam sobie tu zadac to
pytanie.:
bo już nie daje rady... Problem: aplikacja Kadrowo placowa w wersji
sieciowej na ms sql. Server(5uzytkownikowy) postawiony na XP. Klient
postawiony na Win98 ...i zonk. Nie widzi tego serwera..
Jezeli postawie ten serwer na win98 i probuje sie do niego dostac z
komputera z zainstalowanym XP to jest OK !

Pewnie problem tkwi w jakis ustawieniach uslug na XP, ale ja lama jestem i
dlatego sie zwracam o pomoc. Oczywiscie oba te komputery widza sie w sieci,
korzystaja nawzajem z plikow, protokol TCP/IP...

Poratujcie...