Re: Adres na interfejsie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 13:11:19 MET

W dniu Tue, 21 Mar 2006 12:15:14 +0100, osoba określana zwykle jako
Lawrens Hammond pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>ipconfig /release
>?

Ręcznie, to ja wiem, że się da. Ja to sobie mogę i w ogóle nie wpisywać
nic tylko potunelować porty po SSH i też będę żył. Problem w tym, że to
ma być też rozwiązanie dla innych użytkowników notebooków w firmie.
I musi działać bez gmerania. Bo z kolei jak dam release, to potem muszę
ręcznie po przypięciu ethernetu odnawiać adres :-/

--
\------------------------/ (A)bort, (R)etry, (U)se the Force?
|  Kruk@epsilon.eu.org   |