Win 2003 server - Run As - brak zamontowanych dysków

Autor: Marek Marecki <makersky_at_gmail.com>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 11:51:01 MET

Witam

Mam taki problem - próbuje uruchomic program jako inny uzytkownik
(Run As). Uzytkownik ten ma standardowo zamontowane dyski, tyle ze po
uruchomieniu programu sa niedostepne. Np uruchomilem cmd.exe jako
inny uzytkownik i wydalem polecenie:

C:\WINDOWS>net use
Nowe polaczenia zostana zapamietane.

Stan Lokalny Zdalny Siec
Brak dostepu P: \\plato\test Microsoft Windows
Network
Polecenie zostalo wykonane pomyslnie.

Oczywiscie w tej samej powloce moge wykonac:

C:\WINDOWS>net use r: \\plato\test
Polecenie zostalo wykonane pomyslnie.

Kiedy uruchomie ponownie cmd.exe na prawach tego uzytkownika mam:

C:\WINDOWS>net use
Nowe polaczenia zostana zapamietane.

Stan Lokalny Zdalny Siec
Brak dostepu P: \\plato\test Microsoft Windows
Network
Brak dostepu R: \\plato\test Microsoft Windows
Network
Polecenie zostalo wykonane pomyslnie.

Co musze zrobic by uzytkownik mial od razu dostep do dysków
sieciowych ? Tak na prawde to kombinuje z Run As poniewaz staram sie
rozwiazac inny problem - uruchamiam usluge na prawach innego
uzytkownika i chce skonfigurowac by miala dostep do dysku
sieciowego.

Z góry dziekuje za pomoc.
MM.