Re: odliczanie do shutdown

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 16:31:01 MET

In news:9gdt12hp77eb48s53ueo1s8k5qs0c7eirm@4ax.com,
katan <katanu@op.pl> typed:
> Czesc,
>
> Czy standardowymi aplikacjami winxp mozna zrobic shutdown po okreslonym
> czasie ale w taki sposob zeby o tym wiedzial uzytkownik?
>
> Chodzi mi o to zeby na ekranie pojawila sie informacja ze za x czasu
> zostanie zrestartowany komputer.

Wykonaj skrot na pulipcie - do zamykania:
Nowy--> skrót i wpisz:
shutdown -r -t 01 -c "Ponowne uruchamianie systemu -komputera"
shutdown -s -t 01 -c "Zamykanie systemu -komputera"
gdzie:
-t nn = oczekiwanie nn sekund przed podjeciem akcji
-c = komunikat
Teraz kliknij na ikone skrótu i zobaczysz efekt.

--
Piotr Palusinski [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy