Usługa wyszukiwania danych o użytkowaniu aplikacji

Autor: Posesjusz <posesjusz_at_wp.pl_spam_>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 01:12:44 MET

Witam !

System win 2003 serwer naprawialem (reinstalacją) bo cos tam sie ze
sterownikami nowych urzadzen psulo, teraz dziala po reintalce
swietnie, tylko jeden nietakt. Od razu przy pierwszym uruchomieniu
bardzo dlugo myslal po wpisaniu hasla admina az wywalil mi ze czegos
nie uruchomil, zobaczylem w podgladzie zdarzen:

"Nie można uruchomić usługi Usługa wyszukiwania danych o użytkowaniu
aplikacji z powodu następującego błędu:
Program wykonywalny, w którym ta usługa (zgodnie z jej konfiguracją)
ma być uruchomiona, nie implementuje usługi"

Wiec wylaczylem to w msconfig by nie startowalo bo mialem ten blad przy
kolejnych uruchomieniach i myslal z minute az startowal windowsa, teraz
uruchamia sie ok, ale przed chwila kolejny blad:

"Usługa Program uruchamiający proces serwera DCOM zawiesiła się podczas
uruchamiania"

Tez mam to wylaczyc ? Nie wiem czy to potrzebne, kurde dopiero co
naprawialem windowsa i juz sie kaszani, poradzcie co jest co i co
robic, ponowna instalacja nie wchodzi wgre bo bym musial instalwoac
cale oprogramowanie, 3 dni po 10 godzin dziennie roboty z calym
konfigurowaniem.

--
Maciek