Re: pokaż pulpit - problem

Autor: >>Galeon<< <galeon_at_WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 23:49:01 MET

goomish napisał(a):

> Ten plik xx.reg:
> - czy to na pewno plik tekstowy (można go otworzyć i bez problemu odczytać
> w notatniku po prawokliku i 'Edytuj')?
> - czy zawierał wszystko co napisałem w tamtym poście? Łącznie z (w sumie
> najważniejszym) pierwszym wierszem 'Windows Registry Editor Version 5.00'
> i pustym ostatnim wierszem?

faktycznie moj byl blad, zminilem i dalo sie juz ekspotrowac, niestety
to nie pomoglo.

Jednad jeszcze raz postaralem sie sprwdzic metode kolegow z ta zmiana
skojarzenia plikow, jak wczesniej wspomnialem nie bylo tam takiego
rozszerzenia... wiec postanowilem je dodac. Zrobilem to pozniej
zmienilem na otwieranie za pomoca "Eksplorator Windows" i dziala.

Jeszcze raz bardzo serdecznie dziekuje za wszystkie podpowiedzi.

--
Niech bedzie pochwalony Lech kaczynski, prezydent najjasniejszej
Rzeczpospolitej i jego brat Jaroslaw - zawsze dziewica.