Re: pokaż pulpit - problem

Autor: >>Galeon<< <galeon_at_WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 23:00:20 MET

Lawrens Hammond napisał(a):
> Użytkownik ">>Galeon<<" <galeon@WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij> napisał w
> wiadomości news:dvkj01$k2l$1@inews.gazeta.pl...

to napisalem zanim zobaczylem ze sa nowe odpowiedz

> To usuń przypisanie pliku .scf do Painta, jak inni pisali...

tutaj chcialem zrobic tak jak Marcin proponowal, mysle, ze by pomoglo
ale widze dziwna rzecz... a wlasciwie nie widze, tego roszerzenia nie ma
do wyboru :( Na koncu chcialem zrobic jak zaproponowal mi "goomish"
czyli zaimportowac skladnik rejestru ale wywala mi taki blad (moze
trzeba jakad konkretna nazwe?)
http://img486.imageshack.us/img486/4297/rejestr8xo.png

--
Niech bedzie pochwalony Lech kaczynski, prezydent najjasniejszej
Rzeczpospolitej i jego brat Jaroslaw - zawsze dziewica.