pokaż pulpit - problem

Autor: >>Galeon<< <galeon_at_WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 22:12:09 MET

Ojciec siedzac na kompie skasowal ikonke pokaz pulpit. Nie byloby nic w
tym strasznego bo naprawienie tego to kilka sekund, ale ojciec chyba nie
chcial mi o tym mowic i chcial sam naprawic swoja usterke i nie wiem co
zrobil ale teraz to i ja nie potrafie przywrocic tak potrzebnego mi skrotu.

Nie odsylajcie mnie do

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

i zapisania jako pokaż pulpit.scf

To nie pomaga, umieszczenie

skrot ktory powinien byc tez tutaj "documents and settings\(user)\dane
aplikacji\microsoft\internet explorer\..."

Tez nie dziala, wklejenie tam nowo stworzonego skrotu tez nie dziala
poprawnie.
W obu pzypadkach wyskakuje mi taki blad
http://img462.imageshack.us/img462/9520/pokazpulpit8wv.png

Jak sie z tym uporac, nie chce formatowac dysku bo robilem to calkiem
niedawno...

--
Niech bedzie pochwalony Lech kaczynski, prezydent najjasniejszej
Rzeczpospolitej i jego brat Jaroslaw - zawsze dziewica.