Re: windows xp i czas aktywnosci połączeń

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 20:37:02 MET

> Jesli masz polaczenie modemowe to zapisane jest tu:
> HKEY_USERS\.DEFAULT\RemoteAccess\Profile\Nazwa Twojego połączenia np.TPSA
> wartość DWORD lub Binarna
> "DisconnectIdleTime"= 14(20 minut), 3b(59minut), b4(3 godz.) itd...
> Ponadto np. dla OE
> HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Account Manager\
> Accounts
> i tu masz kilka podkluczy np.00000001, 0000002 itd. kazdy ten podklucz
> to jest konto. Klikajac kolejno znajdz te ktore Cie interesuje i wprowadz
> [...]
teraz widzę że nie dopowiedziałem
bo chciałbym szybsze zrywanie połączeń LAN
oraz połączeń ze stronami www

czyli rozłączanie tego co jest nieatywne

ad.1. możliwy czas aktywności połączenia nieaktywnego
jeżeli zostaje zestawione połączenie ze stroną www /komputerem lan
ma zostać rozłączone po określonym przeze mnie czasie

2. czas po którym połączenie zostaje przerwane ze względu na zbyt długie
oczekiwanie
częstokroć strony www zawierają różne reklamy, które pomimo załadowania się strony
cały czas próbują nawiązać połączenie i męczą i męczą...

całe te zabiegi aby podwyższyć wydajność, tylko czy faktycznie to coś da?