Re: Logowanie do sieci w Win2k.

Autor: <kacper.kwapisz_at_gmail.com>
Data: Sun 19 Mar 2006 - 18:55:18 MET

Sławomir Stępniak napisał(a):
> Spróbuj bez tej nieszczęsnej '2' -
> start, uruchom, control userpasswords
> Ale co to ma Ci dać, to nie wiem.

Bez 2 działa, oczywiście... ale tam nie ma tego, co potrzebuję...

> Nie możesz się zalogować na jakiegoś użytkownika, bo inny komputer jest wyłączony?
> Może masz niepotrzebnie zamapowany dysk, i o to sie szarpie?

Mogę się zalogować, wszystko jest ok... tylko chodzi mi po prostu o
automatyczne logowanie do komputera (jak pisałem wcześniej): gdy
drugi nie jest podłączony, to wybrać anuluj, a gdy jest podłączony
- zalogować się z wcześniej podanymi danymi.

To nie jest jakiś wielki problem, tylko po prostu mnie to irytuje,
żę ciągle muszę to robić ręcznie i system nie może się sam
włączyć.

Serdeczne pozdrowienia,
Kacper 'KKKas' Kwapisz

--
W: yume.pl - Design & Programming Studio
H: www.KKKas.info